Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

wtorek, 5 marca 2013

45# urodzinki

Troszkę  mnie  nie  było,ponieważ  czas  mi  się  skurczył.Pierwsza  karteczka  na  urodzinki  mojego  wnusia  Michasia


 urodzinowa  dla  kibica
 tył  karteczki  dla  wnusia
 środek
 środek  dla  kibica
 a  to  kartka  z  ktorą  miałam  problem  ponieważ  miały  być  kolory  klubowe i  w  dodatku inny  kształt  niz  zwykla kartka
 Z  ta  kartka  tez  miałam  problem  ponieważ  pan  jest  fanem  gier  komputerowych,więc  kto  gra  to  wie co przedstawia ten  rysunek
Dziękuję za  emaile  i    komentarze..Pozdrawiam  serdecznie Danka

7 komentarzy:

  1. Świetne karteczki ~!
    a ja też grałam w tą grę,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne karteczki...obdarowanym będzie bardzo miło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki dla kibica są świetne! Takich w sklepach się nie spotyka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Imnienniczko :-) Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu :-) Ja też jestem po "lekturze" Twoich wpisów (części) i muszę przyznać, że masz imponujący dorobek, a ostatnie karteczki są niezwykle udane :-) Będę wpadać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne i bardzo wesołe udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)