Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

niedziela, 8 lutego 2015

Szydełkuje pełną parą :-)


Chyba  najgorsze  już  za  mną,co  zaowocowało sznurami  szydełkowymi.Koralikowałam  w  poczekalniach,szpitalu oczekując  na  badania  i  wyniki.Jedno  dobre  to  ze  mialam  zajęte  myśli  i  czas  się  nie  dłużył.Uczyłam  tez  panie  oczekujące  na  wyniki  i  tak  powstały  4 kpl z których  nawet  jestem  zadowolona  a  i  wyniki  tez ok,co sprawiło  mi  ogromną  radośc.















Dziękuję,że  zaglądacie    a  za  każdy  komentarz  tu jak  i  na  fb ogromnie  dziękuję.

8 komentarzy:

  1. Danusiu, wszystkie są piękne, trudno byłoby mi wybrać tę najładniejszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu - za Tobą trudno nadążyć, idziesz jak burza, a te sznury szydełkowe powstaja u Ciebie jak grzyby po deszczu, a wszystkie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne komplety najbardziej przykuły mnie koraliki w 1 i 2 :)))
    Cudny jest ten wzorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi sie podobaja takie bransolety że chyba zacznę się uczyć ich robić, tylko skąd mam wiedzieć jak ? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplety! Mnie to koralikowanie już wtopiło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne komplety,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są śliczne , ale masz zapał do szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)