Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

środa, 3 kwietnia 2013

jeszcze wielkanoc

Były  święta   wyjatkowo  rodzinne,ponieważ  zjechali  moi  bracia  jak  również  z  męża  strony.
Jak  to  bywa w  duzych  rodzinach  było   dużooooo  gości i  jeszcze  nie  wszyscy  wyjechali.Nie  zdążyłam  przed  świetami  wstawic  zdjęc  z  wiadomych  przyczyn,więc  teraz  chociaz  kilka
Stroik  z  żywymi  kwiatami


 Moje pierwsze czekoladowniki  rozdane w  Wielka  sobotę






 No  i  nowość-mam    w  palnach  więc  zrobic  ale  czy  starczy  mi  czasu?
 Jaja  styropianowe  filcowane  na  sucho-chyba zrobie  lepsze  zdjęcie.
Dzis  mam  zamiar  jeszcze  wstawic  pozostałe  zdjęcia  Wielkanocne  aby  zakończyć  temat Wielkanocy

7 komentarzy:

  1. super te czekoladowniki, świetnie wyglądają, stroik też śliczny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wszystko piękne,a baranek prześliczny.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik i baranek śliczny, czekoladki również ;-)) Również jeszcze w sercu mam te Święta .... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widzę, że święta się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł z tymi czekoladownikami, szkoda, że nie pokazłaś, jak wygląda środeczek :)
    Koleżanki Cie lubią, co widać po ilości życzeń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no to pierwsze koty za płoty... i przyznaje, że są cudowne.... na pewno uszczęśliwiły rodzinkę.. :)
    Natomiast moje oko... ten uroczy baranek przyciągnął.... jest świetny... :)
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)