Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

środa, 3 kwietnia 2013

upominki i zyczenia

Swięta  się  skończyły a ja  muszę  podziękować za  przepiękne  kartki jakie  otrzymałam od  kolezanek  z  bloga jak  również  z  forum talencik na  który  wczesniej  wstawiałam  swoje  prace  gdy  jeszcze  nie  miałam  bloga.Oprócz  kartek  otrzymałam  śliczna  świece  od  Teni  i  jajo  od  Gosi.Sliczny  szydełkowy tulipan  od  Bonny i  kogucika namalowanego  przez Anulkę.Dzięki Wam  dziewczyny:buziaki



Razem  jest 27  szt  to  mój  rekord  otrzymanych  zyczeń.Dziękuję również  za  życznia w poście  wilekanocne  zyczenia oraz  emaile,które  sa  dla  mnie  wielką  radością.Od  jutra  nowe  prace  i  n owe  wyzwania.Pozdrawiam  serdecznie Danka

1 komentarz:

Dzięki za każde słówko:)