Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

niedziela, 26 października 2014

Szydełko,karteczki i upominek od Hani.

Ten  tydzień  był  bardzo  pracowity i  nawet  zdjęć  nie  miałam  kiedy  zrobić.
Pierwsze  to  sznur  koralikowy  na  szydełku
naszyjnik  długosci  60 cm  i  bransoletka  dla  Ulki.

upominek imieninowy

 karteczki -stojaczki  nawet  nie  zdążyłam  zdjęć zrobić  przed  zapakowaniem.
 Jest to  upominek  od restauracji   na  roczek  i  chrzest a  jednocześnie ozdoba
 No  a  teraz  niespodzianka od  Hani to  moje  nieudolne  zdjęcie
to  zdjęcie

 i pozostałe  zapożyczone  z  Hani  blogu.
Upominek  cudny i  Haniu  jeszcze raz    dziękuję.Teraz przy  wolnym  czasie  zrobie  podobne ? / wg  kursiku  Hani /pudełka  na  upominki świąteczne bransoletki  i  itp
Dziekuję  też  za  przemiłe komentarze  pod  poprzednim  postem rodzinnym.

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie koralikowe sznury szydełkowe, zakupiłam sobie komplet, bo sama nie umiem ich dziergać.Prezenty super, a twórczość Hani od dawna podziwiam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy robisz Danusiu - a upominek niech Ci służy :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusia , karteczki super , a podeleczko od Hani rewelacja !
    Goska

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na prezent :) gratuluje wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze same wspaniałości !!!
    No i piękny prezent !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne koralikowe "sznury" :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)