Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

sobota, 17 października 2015

Ślub Marysi i Krzystofa

Na  uroczystość  ślubną  mojej Marysi  czekałm  kilka  miesięcy  i w  końcu  w  sobotę mnie grypsko  tak rozłożyło,że  nie byłam  wstanie  ustać  na  nogach.Trzeba  mieć  pecha.Pozostał ślad   karteczek jakie  zrobiłam  w  ostatnim  tygodniu  przed  ślubem.






















To  nie  są  wszystkie  prace.Jak  na  końcu  sie  okazało  to  nie  zrobiłam  zdjęć prac  z piątku no  i  oczywiście tych  odemnie  też  nie  zdążyłam zrobić  zdjęć :-(

3 komentarze:

  1. Wszystkie ślubne prace są przecudne, Danuś, zmieniłaś swój styl na duży plus ! Nie wiem o jakiej Marysi mówisz moja, ale warto nią być by takie cuda dostać :)
    Pozdrawiam cieplutko, bez buziaków, co by się nie zarazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u ciebie jak zwykle same wspaniałości, oby tak dalej ; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)