Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

piątek, 1 lutego 2013

25# Wykrakane

Krakałam i  wykrakalam.Godz  20  kończę  pracę  i  miałam  zamiar  wieczór  gospodarczy  zrobic  tzn  u  mnie  posprzatać w  domu.No  i  skończyło  sie  na zamiarze,poniewaz  telefon  i
"Pani  Danko  zrobi    mi  pani  na jutro  na  lecie.Powiedziałam  ok  i  zabrałam  sie  za  karteczkę



Jeszcze  nie  skończyłam  i  drugi  telefon:
przepraszam ,że  tak  pózno  dzwonie  ale  na  sobotę  poprosze  o  3  karteczki  na  chrzest.Wie pani  jedna  od babci,druga  od  chrzestnej  a  trzecia  od  brata  .Zeszło  mi  do  północy  tak,że zdjecia  zrobię  dzis  i  jeszcze  wstawię.
Pozdrawiam  serdecznie

3 komentarze:

  1. Tak to bywa ze zleceniami :) Ale później jaka satysfakcja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka,walentynkowe słodkie!
    Dobrze jak masz zamówienie,zawsze wpadnie coś do skarbca

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka,a na zlecenia to tylko się cieszyć,niech więc przybywają,a posprzątać zdążysz zawsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)