Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

niedziela, 17 lutego 2013

34# misz-masz

Witam  wszystkich  bardzo  serdecznie  w  niedzielne  popołudnie. Zakończył  się
zwariowany  tydzień,pełen uroczystosci  rodzinnych.Pierwsza kartke  gratulacyjną  dla  syna.. Dziękuję  Wam serdecznie za  gratulację,które  oczywiscie  przekazałam  także  synowi.

 ostatnia walentynka  pokazuje  tylko  srodek ponieważ  na  stronie  głównej  były  zdjęcia   klientki  w wymownej  pozie  z  narzeczonym...)

 Moje  wnuku/Kubuś  z  życzeniami  u  prababci i  Michaś  będący  na  służbie-sam  tak  mówi/  u  mnie
 a  teraz  pochwale  sie  prezentem  od  Marysi z  blogu  Motylem   jestem-  przepiekna  serwetka
 karteczka  z  szydełkowanymi elementami  na  walentynki

życznia  urodzinowe

 no  i  karteczka  świąteczna-dziekuję  pięknie  Marysiu...)  przesyłam  buziaki
 Na  koniec  moje  pierwsze  w  tym  roku  karteczki  wielkanocne
Dziekuję  wam  bardzo  za  przemiłe  komentarze i  emaile  prywatne.Pozdrawiam  serdecznie,życzę milego  popołudnia  niedzielnego.Danka

3 komentarze:

  1. Piękne prace i poprzednie też,gratuluje jeszcze raz tobie i Jackowi !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te karteczki przyciągają oko :) Są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu ja tak ze sknerstwa nie dam poczcie zarobić i na wszystkie okazje za jednym zamachem wysyłam hi hi

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)