Dla wszystkich tu-zaglądaczy

Dla  wszystkich  tu-zaglądaczy
Dziękuję za odwiedziny:))

piątek, 22 lutego 2013

38#Różne powtórki


Nie  mam  weny na  kombinowanie  nowych  wzorów,więc powtórki  z  karteczek  juz  wczesniej  robionych





 Piękne  zyczenia od Gosi  z  Florydy-Dzieki  Gosiu  za  pamięć
Zdrowie  mi  szwankuje  poważnie  i  nie  mam  sił  do  pracy jednak  przyjęłam  zamówienia  i  muszę  dotrzymać  terminu i  wykonać.Zyczę  wszystkim  miłego  twórczego  wekendu.Ja  mam  problem jak  zrobić  kartke  dla  kibica  Lecha  Poznan na  42  urodziny.Wyzwanie  dla  mnie  ponieważ  nigdy  dla  fana  piłkarskiego  nie  robiłam  kartki  a  tu  jeszcze  kolory  niebiesko-białe.Mam  czas 2  tyg  moze  mnie  ktos  zainspiruje??

3 komentarze:

  1. Danusiu - przede wszystkim życzę Ci zdrowia :)) Karteczki są śliczne i nie martw się tym, że powtarzasz wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dobrze że ci Danuś zdrowie szwankuje,życzę ci oby te zdrowotne kłopoty jak najszybciej się skończyły!!!
    Kartki sliczne,szczególnie ta z autem mi wpadła w oko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz cuda, jednak
    w ilościach mega hurtowych i Twój organizm daje sygnały - zwolnij. A karteczkę dla kibica napewno coś wymyślisz, ja bym zrobiła na tle flagi klubowej typowo męskie gadżety. Pozdrawiam. Bożena

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słówko:)